torsdag 14 april 2011

Detta händer på fredag (soft eller tungt?)

Jag går sällan ut på en fredag.......
Men om du ska gå ut i morgon så har jag två goda förslag på vilka band du ska tittat på!

Är du sugen på att höra något riktigt vackert och finstämt så ska du gå och titta på Rickard Slowpoke Rodiguez Henriksbergstakterrass kl 21.00.
Förutom Rickard kommer även gruppen My Sweetest Punch att uppträda.


Blir de soft och vackert med Rickard Slowpoke Rodriguez  på Henriksberg imorgon?



Om du däremot känner för att headbanga till något riktigt tungt så ska du gå och titta på ZombiekrigBrewhouse kl 20.00.
Förutom Zombiekrig kommer även gruppen The Haunted att spela.


Eller blir de tungt och hårt med Zombiekrig på Brewhouse imorgon?

Båda är jävligt bra, så jag tycker nog att dagsformen får avgöra.
Fast känner jag mig själv så blir det nog Amigo och Så ska de låta med familjen hemma i soffan....... men man vet aldirg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar