lördag 21 maj 2011

Dirty Loops - När du tröttnat på alla sega coverband.

Visst är de underhållande när man går ut på krogen och de har anlitat ett coverband istället för en Disc Jockey! De har tränat in gamla hårdrocks gitarrsolon utantill, repat in misnt tre Tomas Ledin Låtar, trummisen kör med dubbeltramp och de inleder gärna spelningen med Robbie Williams "Let me entertain you"....
Nej, ska jag vara ärlig så är jag rätt så trött på de där!
Fast när jag i går såg de här youtubeklippet med Cover bandet DIRTY LOOPS så fick jag tänka om:


De gör en helt briljant tolkning av Lady Gagas gamla hit "Just Dance".


De finns två anledningar till att du ska boka Dirty Loops till nästa krog show!
För de första är de bara tre i bandet så de behövs inte så myckekt band-mat.
För de andra så är de så sjukt tighta och helt urflippade musiker!

Titta även på deras tolkning av "In the club" som de gör tillsammans med Danny.
(Måndag den 30 maj kl 19.00 spelar de tillsammans med Danny på Liseberg).


Som gammal indiepopare borde jag kanske dissa de här....... men de är för bra för de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar