lördag 23 juli 2011

Första dagen på Snuss-Stock avklarad.

Snuss-Stocksfestivalen hade vädergudarna med sig.... i alla fall igår. Enligt prognosen skulle de regna hela dagen. Och visst regnade de hela förmiddagen, och tittade man upp mot himlen så var det mörka moln så långt ögat kunde nå. Men lagom till att Snuss-Stock öppnade portarna sprack himlen upp och solen tittade fram. Jag satte mig i bilen och körde raka vägen till festivalen....

Vägen till festivalen går genom en hästhage. Jag fick trevligt 
sällskap av två hästar på natten när jag promenerade tillbaka till bilen.

3/4 av Syster Ingrid.
Tältfolket.



Ali, vise ordförande i Snuss-Stocks
  föreningen, var som vanligt på plats.
Boman och sångaren i Moralens Väktare.
Festivalens husband The Archers
laddar innan sitt framträdande.
DJ Jolly Kongas spelade skön old-school.
Killen som bara drack päroncognac
imponerade stort på mig. Han berättade
att han hade 3 flaskor till i tältet...........

Bra festival kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar