fredag 27 april 2012

Marcus Price & Carli - Ny låt och ny video.


Marcus Price & Carli har tidigare släppt två singlar med tre fantastiska hits på! Först den underbara dängan "Bubbelgum" och sedan tvåspårs singeln "Flaska & Bas" och "Akta min Whiskey". Flaska & Bas/Akta min Whiskey har blivit en riktig klassiker! Jag har till och med varit på klubbar där DJ'n har spelat båda låtarna i följd..... De hör liksom ihop!
I går var det releasefest för musikvideon till deras nya singel "Du och jag mot rös"
Ännu en briljant danslåt?

Marcus Price har tidigare rappat i hipp-hopp gruppen Fattaru och arbetar ibland under pseudonymen Basutbudet. Han är även med i gruppen Majestic 3.
Även Carli (Carli Löf) är med i lite olika band, bland annat duon Staygold som även gör dansmixar under pseudonymen Savage Skulls.


Jag väntar med spänning på att videon ska komma ut på Youtube.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar