torsdag 4 juli 2013

Dash4 spelar live i Stenungsund på fredag.


Nu på fredag (5 juli) är det många som börjar sin semester.
i Stenungsund har det blivit en tradition att inleda detta med en kvällspromenad på Stenungstorg. Sundanatta har varit ett självklart inslag enda sedan min barndom.
Som vanligt bjuds det på fullt med underhållning och äventyr.
Du kan t ex provköra en Opel och få en goodiebag!
Fast själv ser jag nog mest fram emot att få se Dash4 live på Sandbergsplats.
Efter att Toto ställde in sin konsert i Stenungsund förra helgen, på grund av blåsväder, ska detta bli extra spännande.

Dash4 spelar live kl 15.00 på Sandbergsplats på Stenungstorg!

Jag tänkte lägga upp en länk till hela kvällen program, men jag hittade ingen...
Däremot hittade jag en länk till förra årets program (här)!

En del av fredagens program.

Lyssna på Dash4's singel "Turn up the love" här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar